ZDE JSOU LOGICKÉ JEDNODUCHÉ MOŽNOSTI JAK OPTIMÁLNĚ ŘÍDIT SVOJE ZÁJMY, PROJEKTY A SNAHY, VÝBĚR LIDÍ, SPOLUPRÁCI. VŠEM JDE O TO, JAK SE MÍTI LÉPE. ZÁKLADEM JSOU VŽDY, POVAHA A NÁZORY, ZÁJEM I SNAHA ZÍSKAT POTŘEBNÉ NUTNÉ PROSTŘEDKY. TAK O TOM UŽ VŽDY VŠECHNO JE.
AI- ARTIFICIAL INTELLIGENCE, UMĚLÁ INTELIGENCE je získaná schopnost strojů napodobovat lidské schopnosti jako je uvažování, učení se, plánování i kreativita. Umožňuje technickým systémům reagovat na vněmy z jejich prostředí a také řešit problémy a dosahovat určitých cílů. GENDER STUDIES, je nový sociologický obor zabývající se rozdíly v postavení a uplatnění mužů a žen, ve společnosti či kultuře.
KLAM REKLAM je svou podstatou uvedení jiných v omyl, za účelem výhod, nebo vlastního zisku, což je přesná definice trestného činu PODVODU. Beztrestně a to za hranicí zákona je dnes KLAM REKLAM užívaný běžně, denně, jak firmami, tak i politiky nejen v boji předvolebním. Je to dnes běžná, beztrestná SOFISTIKA, která je záměrné používání sofizmat, nesprávných a překroucených, klamavých závěrů.
SOFIZMA, logicky nesprávný soud, závěr i důkaz, vydávaný za správný je vědomě použitý, jako KLAM a tedy PODVOD. Mnohé reklamou vychválené výrobky jsou už z výroby nastavené, jako po čase vadné, z důvodu nutnosti nakoupit pak další. V parlamentech se to řeší, ale lobby vítězí. I opatrnosti jsou pomalejší, nežli rizika podnikání. Roli hrají čas, zisky a především i nutné, UTAJOVANÉ SKUTEČNOSTI.
HANDICAP utajovaný,- je nevýhoda, znevýhodnění, oslabení pozice způsobené třeba objektivními příčinami a zveřejnění, by mohlo ohrozit i úspěšnost jednání. Jde o to, mít zisky a ne ztráty potřebného. Vědět, kdo co má, či nemá, kdo co dá či nedá. Tak lze dnes, i snadno, online změnit něčí přednost. Vyhledání tajeného handicapu, může být rozhodující, pro pozici v jednání anebo už i největší úspěch.
NENÍ CHYBNÁ DOBA, ALE CHYBNÝ NÁZOR. V krizi, je horší i názorový nepřítel. Je mnoho lidí, kteří jsou na tom dost špatně a za naději změny k lepšímu jsou už ochotni udělat, něco zadarmo. A důležitá věc, se nemá věšet, jen na jeden hřebík. Základ je nápad, INFO od AI. I souvislosti okolností se neustále mění. Vzpomínky a termín KDYBY nejsou relevantní. Za oknem je svět odklánění prostředků jinam.
PROBLÉM LIDÍ JE RYCHLOST ČASU. Úspěch začíná i úplným pochopením, dané situace utajovaných skutečností. Lítost je chybou, logika je nutnost. Skoro všichni pragmaticky lžou či kradou nápady nebo možnosti jiným. Omezené prostředky, dají omezené možnosti. Nerozhodnost i nečinnost, neinformovanost, jejich oběti nevidí vcelku. Dominuje KLAM OBAV. Nutnost je už AI predikce možností a rizik.
NEJVĚTŠÍ ZTRÁTY JSOU NEVYUŽITÍM LEPŠÍCH MOŽNOSTÍ. I ZÍSKAT VÍCE LZE NA ČEMKOLI, NA KAŽDÉ KRIZI, PŘEDEVŠÍM VŠAK RYCHLE I LEPŠÍMI OVĚŘENÝMI INFORMACEMI. A MŮŽETE ZMĚNIT SOUVISLOSTI OKOLNOSTÍ, UŽ TAKÉ CHYBNĚ NAZÝVANÉ NÁHODAMI. KONTAKTNÍ TYPOLOGIE UDÁVÁ I VÍCE UTAJENÁ FAKTA.
PODVOD je příliš mnoho věcí, vzhledu i jakoby pravdy. Dominuje klam reklam, mediální masáže, psychologické marketingové manipulace. CO JAK lépe ukazuje, jak lze získat víc, tam kde jiní nic. I vzájemná názorová podpora je už podmínka společného úspěchu. Máte-li zisk peněz, jiný má jejich ztrátu. No a co jste čekali, nebuďte tak naivní. Zásada CUI BONO, kdo má prospěch, tu platí mnoho tisíc let.
ZA VŠÍM JE NĚCO nebo někdo, záměr, cíl i úmysl. Vždy je nutné včas rozpoznat, kdo je kdo a co je co. Informace jsou především, vždycky a to každopádně. Kdo nám lže, nemá právo, slyšet od nás pravdu. Pokud lžete, tak my pak také, i když nechceme. Získat lze vždy víc i na čemkoli. Na účelové provokace, je často i lepší mlčet. Politika je taktika, divadlo pro neinformované, bez tajených skutečností.
MANIPULATIVNÍ SPEKULACE je doména v politice, obchodu i běžných vztazích. Připomínáme i pragmaticky pomíjený problém, pochopení působení, přelidněné „populace z primitivních podmínek“. Ničí i víc potřebné vymoženosti civilizace. Ztráty nedá chybná doba, ale osobní názor a způsob jednání, který je neflexibilní, neadekvátní. Vše je vyjednávání, obchod cosi za něco. Za vším je původ a důvod.
KDYŽ JE NÁHOD MNOHO, nejde i jenom o náhody. Jistá je jen nejistota v řízení rizik. Nutností je, mít informace i lepší nežli jiní. Utajované skutečnosti. Diletanti a ignoranti mají slovo peníze za neetické kdykoli se jim hodí demagogie. A slova více nezmohou nemají-li podporu v referencích obecně. Nutné jsou řešení nejen následků, ale také příčin. Reference flexibilně mění názory, způsoby jednání lidí.
INFORMATIKA řeší strukturu, vlastnosti, možnosti a zpracování i využití ale neřeší obsah informací. OBSAH INFORMACÍ je ale vždy především rozhodující. Je i prvotní zájem, pro Vaše snahy a tahy. Jde o to, kdo, kdy i jak co zmůže svými schopnostmi a možnostmi, v zisku nutných informací. Získat více lze na všem. jde jenom o to, s kým jak. Selektivní filtr je výběrem lidí, možností a prostředků.
INFOMAT dle zásad a situací musí jít k lepšímu, zejména pak, když už lze vědou ověřenými grify, řídit možná rizika. Život je často nespravedlivý a je nutné s tím počítat. Filozofie, strategie i systém řešení, musí být flexibilní. V každé době také má své místo DEMAGOGIE, ve všech možných oblastech mezilidských vztahů či styků. Velkou demagogii, lze eliminovat, vždy už jenom ještě větší demagogií.
KLAM REKLAM to je účelově lživé, frázovité působení na lidi, jejich city a pudy, zneužitím lichých slibů, pocitů, předsudků, neznalosti. Kde chybí víc prostředků, nebo účinných snah, není možný i větší rozlet, ani rozvoj součástí potřebných systémů, investic a využití všech daných možností úspěchů. Stačí vědět co i jak. Účel světí prostředky, rozhodují výsledky. Nelze ztrácet informace, vývoje světa.
POLITIKA je jak stavba domina kdy všichni radši lžou i sobě, nechtějí už rizika hlasité pravdy a faktu, právní nejistoty, v navozené atmosféře možných sankcí, také strachu z trestů, či izolací za cokoli, co už lze považovat za šíření nevhodné poplašné zprávy, nebo hypochondrii, či paranoiu. Zvesela investovat do daných rizik nechce potom skoro nikdo s pravděpodobností na hranici zaručené jistoty.
EKONOMIKA se pak řídí už i tím co nechce. Ať chcete či ne, musíte rozhodnout protože jinak už nic nejde. O tom to i všechno je vždy v souvislostech okolností. MULTIKULTURNÍ POLITICKÁ EKONOMIE utajovaných skutečností většinou už nevyrovnaných rozpočtů, má původ i důvod. Pak jde o to, rozpoznat, co je blud, blábol, co či kdo za čím je i proč. Jak komu život jde kam jak rychle. CUI BONO.
ZDE MĚNÍME HORŠÍ V LEPŠÍ, bez ohledu na věk a stav. Zde jste vždy v režimu hromadění, informací, konexí, prostředků a šancí, i využití času. Informace jsou především. Konexe – vlivné známosti, spojení i styky, zde informačně pomáhají využití možností v získávání prostředků. Největší chybou je lepší možnost dál nevyužít anebo ji netvořit. Čas vždy hraje silnější roli, než si odhadem myslíme.
NUTNO CHÁPAT RYCHLOST ČASU, jeho obří sílu, možnost a schopnost měnit souvislosti okolnostem, aktivně nebo pasivně. Je nutné zaplatit času jeho cenu ihned nyní, získat tak zdarma dar jeho budoucí, mnohem vyšší ceny. Vždycky půjde o to, jaká je, současná filozofie. Je-li náhod příliš mnoho, nejde jenom o náhody. Je nutné se ptát, komu ale proč, co jak nejvíc vyhovuje? CUI BONO.
Ale POZOR, konečná informovanost neexistuje. Všechno co lze využít, lze také i zneužít. AI je jediná možnost největší a nejrychlejší informovanosti. Proto váhat bývá chyba. Zklamání je po čase větší z věcí které člověk neudělal, než je z těch, které udělal. O tom zde všechno je pro maximum možných zjistitelných „jistot“. VŽDY AI PREDIKCE, ANALÝZY MOŽNOSTÍ I RIZIK. Věřit faktu a měnit názory.
INFO od AI, může už být ihned i zdarma, stačí vypsat zde kontaktní formulář, anonymní adresou, pseudonymem, popisem situace, možností k volbě řešení.